måndag 3 maj 2010

En helg på stan


I helgen har jag och Gunwald varit ute och flängt runt och träffat massor med folk. Både fredag, lördag och söndag så spenderade vi dagarna på stan (Stockholm) i solen och på fik. Gunwald blir bara bättre och bättre på att åka kollektivt och när vi satt på fik så var han så duktig som bara satt tyst och stilla bredvid eller låg ner och sov. Det är underbart hur duktig han har blivit! Det var även många som kom fram och ville hälsa på honom då dom tyckte han var fin, vilket såklart är roligt!

I helgen bokade jag och min mamma även in oss på ett sommarläger för mattar/hussar med sina hundar där man får prova på allt möjligt såsom rallylydnad, vardagslydnad, agility, hundmassaga och hundbadning m.m. Det är i juli och det ska verkligen bli jättekul!

4 kommentarer:

  1. DEt ska bli superkul med läger och lärorikt. Hoppas att vi får bra väder och trevliga kursdeltagare.
    Du och Jag Johanna :-)

    mamma

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt det lät med läger! :) var är de? :)

    SvaraRadera
  3. Ja jättekul ska det bli!
    Kursen/lägret hålls i Norberg och det är hundfantasten som håller i det. :)

    SvaraRadera
  4. Kul att lägret är spikat! Kommer bli kanon! Roligt att mamma Tove hänger med då jag inte kan den veckan. Gunwald (och ni) kommer ha en supervecka - det är jag övertygad om! :)

    SvaraRadera