fredag 21 maj 2010

Tuff jobbvecka...


Ledsen för dålig uppdatering men veckan har verkligen varit tuff på jobbfronten så jag har inte haft tid över till bloggandet.
Dock har ju självklart Gunwald fått all min lediga tid då vi har myst, lekt, tränat och badat. Ja, i veckan fick han för första gången bada utomhus i sjön som ligger här i närheten. Underbart kul, tyckte han såklart! Bilder tog jag idag men jag laddar upp dom imorgon. Nu är det snart dags att krya ner i sängen för vår del eftersom vi är väldigt trötta idag, haha. Vi hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul med första doppet. Längtar tills jag kan ta lill-milton med på första simturen. Får bli om ett bra tag framöver dock.. :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var jättehärligt tyckte han. Skönt att svalka tassarna bara om man inte kan hoppa i. Tyvärr blev bilderna förstörda (min mobilkamera krånglar) så får se om jag kan lägga upp dom i bra skick...

    //Johanna

    SvaraRadera