söndag 9 maj 2010

Myshelg och opera


Helgen har varit underbart mysig och vi har spenderat mestadels av tiden ute i vår trädgård och vårstädat och planterat. Supermysigt!

Igår var jag iväg till kungliga operan här i Stockholm för att höra på min syster som sjöng. Hon var som vanligt fantastisk och jag blev så stolt över att hon bara blir bättre och bättre. Om ni får möjlighet någongång så tycker jag att ni ska prova att gå och se opera då det är mycket bättre och häftigare än de flesta tror! När jag kom hem efter operan möttes jag av en underbar syn där lillkillen och storkillen hade myst ner sig i sängen och låg och sov tätt ihop. Sötnosar!

Nu blir det söndagsmys i soffan och nästa vecka är kort arbetsvecka- härligt! :)

5 kommentarer:

  1. Gud så go han är! Skönt att han blivit frisk nu! Han kommer säkert älska agility, finns det något mopsar inte älskar egentligen? Världens mest positiva hundras.

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Finns en väldigt gullig video från detta tillfälle men jag vet inte om det går att lägga upp det...? Det vore häftigt iaf! :)

    SvaraRadera
  3. åh, operan blev aldrig av för vår del :( Är hon med i Tosca?

    SvaraRadera
  4. Ja jag hoppas verkligen att han ska tycka att agility är roligt! :)

    Va synd att inte operan blev av, men det kommer nog fler tillfällen med Tosca får man hoppas. nej hon är tyvärr inte det. Hon åker nu upp till Norrlandsoperan och ska sätta upp någon föreställning där- vad den heter har jag tyvärr glömt. (men jag tror det var "vox").

    SvaraRadera