torsdag 13 maj 2010

Ledighet spenderas bäst med familj och vänner


Idag är det ledigt från jobb och vi fick oväntat besök av min mamma som kom över på en liten fika mitt på dagen. Jag bestämde mig då för att följa med henne hem till landet för att spendera även kvällen med henne, så jag och Gunwald packade snabbt ihop oss och följde med hem, medan husse laddar för en helg med grabbarna. Supermysigt har vi nu i soffan med mys och god mat, härligt!
Imorgon åker vi vidare till min syster som på söndag flyttar upp till Umeå för några veckor. Några vänner kommer även förbi för att säga hejdå vilket alltid är kul.

Gunwald, som har blivt min ständiga följeslagare när jag flänger runt till vänner och bekanta om helgerna, ligger utslagen här bredvid mig och njuter av livet!:)

Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar