lördag 15 maj 2010

Solig morgon




Igår åkte jag och Gunwald som sagt vidare till min syster och det var planerat att vi skulle sova över. När kvällen kom kände jag dock att jag inte var särskilt trött så vi begav oss hem mitt i den varma Stockholmsnatten. När vi vaknade upp i morse sken solen så vi begav oss ut på en långpromenad vilket såklart var underbart skönt! Nu ligger lillkillen ute på vår altan och tittar på småfåglarna som kvittrar och flyger runt, väldigt skoj tycker han.

Senare idag kommer en kompis till mig över och det är alltid lika roligt. Sen kommer husse hem vilket såklart är superhärligt! En underbar lördag helt enkelt. Vad ska ni göra idag?

3 kommentarer:

  1. Nessla älskar att ligga ute på balkongen så mycket att hennes ena säng nu står där ute, haha. Vildmarksmops ;)

    SvaraRadera
  2. Nej, nu är det dåligt med blogguppdateringar... ;) Att du jobbar till kl. 19:00 eller t.o.m. ännu senare denna vecka är ingen ursäkt. c",)

    SvaraRadera
  3. Ja kan tänka mig det. När inte Gunwald ligger ute i vår trädgård eller på altanen så ligger han framför bordsfläkten som vi har ställt ner på golvet till honom. Underbart skönt tycker han, haha! :)

    SvaraRadera