tisdag 20 april 2010

Härlig kväll och mattemys


Gunwald idag på promenaden (lite kladdig om munnen efter maten dock, haha)

Idag tog jag och Gunwald som vanligt en härlig långpromenad efter mitt jobb och solen värmde oss härligt mycket. Vi övade på att gå lös, att sitta och vänta samt på inkallning och idag gick allt perfekt. Han har blivit så stor och duktig vår lille prins!
Imorgon åker husse Fredrik bort igen på skidresa och vi blir ensamma hemma jag och lillkillen. Resten av veckan är det alltså mattemys som gäller!

Ha en härlig kväll!

2 kommentarer:

  1. roligt att det går så bra! jag längtar tills vår lille blir lite äldre och börjar intressera sig för godis så att vi kan träna vi med.

    SvaraRadera
  2. Ha en härlig helg och torsdag samt fredag G-boy tillsammans med matte!!
    Jag kommer att sakna Er enormt!
    Vi ses på söndag kväll!
    Många pussar & kramar! :)

    SvaraRadera