onsdag 10 mars 2010

Solig promenad





Vid nio idag fick jag komma till läkaren och han konstaterade att jag har en inflammation i min högra käke. Vila och smärtstillande är det som gäller nu men jag tror ändå jag går tillbaka till jobbet imorgon om smärtan försvinner ikväll, vill så gärna jobba!

Under läkarbesöket så övade jag Gunwald på att vara ensam hemma och det gick jättebra. Han låg i sin korg och sov när jag kom hem. Det firade vi med en härlig promenad i det vackra solvädret. Underbart skönt!

3 kommentarer:

  1. Skönt att det inte var öroninflammation! Men så himla tråkigt att du har så svår migrän ofta. :( Jag vet ju hur dåligt du mår... Härligt att höra att ensamhetsträningen med Gunwald går bra! :)

    SvaraRadera
  2. Vilket vackert par som måste ha varit ute och gått i solen.
    De sötaste i hela världen. Saknar er sååååå mycket. KOM HEM

    puss, puss från mamma

    SvaraRadera
  3. Hej hej. Tack för din fina kommentar. Din mopskille är hur snygg som helst. =)Fin blogg har du också.
    /Linda, Ester och Betty

    SvaraRadera