måndag 22 februari 2010

Snötäckt landskap och frusna tassar




Även idag är jag hemma från jobbet eftersom jag inte mår något vidare. Men imorgon hoppas jag att jag är frisk nog för att gå tillbaka till jobbet, för jag saknar det så mycket. Tycker inte alls om att vara borta och sjuk. Men det gör väl ingen antar jag, haha! :)

Här hemma startade vi iallafall dagen med att bege oss ut på vår dagliga skogspromenad vilket inte uppskattades av Gunwald. Snötäcket har blivit ännu högre och graderna har nu nått -18. Tassarna svider och man kommer inte fram någonstans enligt Gunwald. Nu ligger han iallafall nerbäddad här hemma under en filt och myser efter en väldigt kort skogspromenad. Idag blir en lugn dag helt enkelt med en sjuk matte och en frusen Gunwald!

1 kommentar:

  1. Verkar inte direkt gå någon nöd på lillen! Även om han är satt på diet. :) Nu får det gärna sluta snöa och vara kallt så Bubben får börja uppleva den härliga delen av året!

    SvaraRadera