tisdag 9 februari 2010

Gunwald = Cirkushund?


Nu ikväll är Gunwald hemma hos husses föräldrar som är så snälla och passar honom när både jag och Fredrik ska iväg på varsitt möte nu ikväll. Jag kom just hem och ska bara slänga i mig lite soppa innan jag går iväg igen och det är redan jättetomt utan min lilla gris som busar och grymtar. Härligt ikväll sen när han kommer hem, då ska vi mysa och busa massor!

Igår lärde vi Gunwald att gå på bakbenen vilket vi tyvärr inte fick någon bild på då kameran var på laddning (ska dock försöka ta en bild senare i veckan). Han är verkligen snabblärd vår lille kille och han älskar att hoppa över hinder som snövallar och ben m.m och göra konster som att gå på bakbenen. Man kan nästan tro att vi har fått oss en liten cirkushund, haha!

Nu blir det soppa, sen möte.
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

  1. Vilken soppa! :) Ja, det där med bakbenen ska vi fortsätta öva lite på. Det verkar han tycka vara kul och hade en fallenhet för. :)

    SvaraRadera