söndag 31 januari 2010

Söndag


Idag är det söndag igen och jag är äntligen frisk, jag riktigt längtar tilbaka till jobbet! Eftersom husse Fredrik är bortrest så bestämde jag mig för att ta med mig Gunwald hem till mina föräldrar över helgen och vara sjuk där istället och Gunwald tyckte att det var riktigt härligt med lite sällskap av andra hundar (mamma och pappas två Jack russels) medan matte låg sjuk. Nu är vi hemma igen och lillen ligger utslagen i soffan efter allt bus och sover, men snart ska vi ut på en härlig promenad för att få oss lite luft. Myspys!

1 kommentar:

  1. Tack själv för en mysig helg. Gunwald eller snuswald som han nu heter ;-) är super söt och mysig. Mimmi och Joppe ligger också och sover, helt slut efter att ha haft en liten busig valp hemma.

    kram mamma

    SvaraRadera