måndag 13 december 2010

För ett år sedan


Jag kan inte hjälpa det, men jag blir väldigt blödig när jag tänker tillbaka på hur det var för exakt ett år sedan med Gunwald. Han var så liten, såå söt och sååå trött hela tiden. Han kröp upp under mitt långa hår och la sig och sov varje dag i soffan vid fyra på morgonen. När man dessutom tittar på gamla bilder kan man inte låta bli att önska sig en till bebismops! :)

Hoppas ni alla har haft en underbar lucia! Vi firade med fint luciatåg på jobbet. Alla barn var så duktiga!

3 kommentarer:

  1. jag blir också blödig när jag tänker på hur liten melker var. man önskar att man kunde krympa dem för en dag :)

    SvaraRadera
  2. men sweet jesus vilken plutt. Och ja, man vill ha en mopsbebis igen! Och vi ska! Vet bara inte när.. tänker redan på namn och drömmer oss bort. En gul och en svart, tänk va fint!

    Jag kan inte fatta att Nessla var äldsta av alla på ruset, hon är ju så jätteliten! :D

    SvaraRadera
  3. Åh, en svart occh en vit vore ju jätteroligt!
    Ja, hon var kanske äldst, men Gunwald var STÖRST, haha! Jag har helt enkelt en liten klump här hemma som jag hoppas inte blir något större nu, haha! :)

    SvaraRadera