torsdag 22 juli 2010

Sommarbilder

Nu är vi tillbaka i bloggen för en kort visit mitt i semestern. Vi har haft och har det underbart skönt i värmen och vi gör massor med roliga saker som även Gunwald uppskattar. Gunwalds sommarfavorit är självklart att bada och svalka kroppen i den näst intill olidliga värmen (enligt honom). Vi har även varit på hundlägret, vilket såklart var jättekul! Bilder kommer om någon dag när jag får tid för datorn igen. :)
I helgen ska Gunwald vara hos min kära bror Ludwig som han älskar väldigt mycket (särskilt hans öronsnibbar!) när matte och husse åker ner till Vadstena för att titta på opera (syster min som sjunger)och bo på hotell. Riktigt härligt!
Nu ska jag tillbaka ut i kvällssolen!




2 kommentarer:

  1. åh vilka fina kort! Så Gunwald gillar vatten alltså? Nessla kan inte riktigt bestämma sig :D

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Hoppas ni får det kul på hotell & opera! :)

    SvaraRadera